خرید کوادکوپتر سایما , راهنمای خرید کوادکوپتر سایما

خرید کوادکوپتر سایما

این روزها کوادکوپترها وسایل سرگرم کننده و همگانی هستند که در سایز و ابعاد مختلف و کیفیتهای گوناگون با قابلیتهای ریز و درشت مورد استفاده قرار میگیرند .

یکی از متداول ترین برندهای کواد کوپتر تفریحی , برند سایما یا سیما (SYMA) میباشد .

کوادکوپتر سایما را شما در هر جایی ممکن است به فراوانی و وفور ببینید و علت آن تیراژ بالای کمپانی سایما میباشد که کیفیت را فدای کمیت میکند و بسیار موفق هم بوده و توانسته با تنوع بالا و ظاهری مناسب برای محصولاتش بازار کشورهای جهان سوم را از آن خود کند .

اغلب کوادکوپترهای سایما ظاهری بروز و با آپشنهای متنوع هستند و بسته بندی شکیلی دارند .

اغلب امکاناتی که در این کوادکوپترهای سایما نهفته شده است , صرفا فقط وجود دارند و با کیفیت بالایی کار نمیکنند .

خرید کوادکوپتر سایما

شرکت سایما در گذشته

در سالهای نه چندان دور , شرکت سایما را با مدلهای هلیکوپترهای سه و نیم کاناله میتوانستیم بشناسیم , با مدلهای بسیار قدیمی نظیر S010

پس از پیشرفت تکنولوژی و روی آوردن کمپانیهای بزرگ به ساخت کوادکوپتر , کمپانی سایما کوادکوپتر x5 را در سری ها و مدلهای بسیار تولید انبوه نمود و پا به این عرصه نهاد .

 

کوادکوپترهای سایما در ایران

در کشور ما واردکنندگان اسباب بازی بدون داشتن هر گونه دانشی در مورد مدلهای پروازی , اقدام به واردات بی رویه این مدلها میکنند و بدون پشتیبانی به کاربران ارائه می گردد و چون همگان در همه جا این مدلها را مشاهده میکنند گمان میبرند بهترین مدل است .

به صرف این اتفاق , حسنی که داشته این است که مدلهای این شرکت بصورت بروز در ایران وجود دارند و تولیدات جدیدش را در مدت زمان کوتاهی در کشور شاهد هستیم .

 

کدام کوادکوپتر سایما برای ما مناسب است ؟

در ماههای اخیر کمپانی سایما تمرکز خود را روی تولید محصولات حرفه ای تر و کامل گذاشته و کما اینکه دو مدل با GPS نیز تولید نموده که آپشنهای متنوع و بعضا غیرفعالی دارند .

 

اگر شما تازه کار هستید و فقط اصرار به خرید مدلهای سایما دارید , میتوانیم سری ۵ سایما را به شما معرفی کنیم که در بین کوادکوپترهای این سری میتوان مدل x5uw را کامل تر دانست و معرفی کرد .

تمامی کوادکوپترهای سری ۵ سایما از ابعاد متوسطی برخوردار هستند :

کوادکوپتر سایما x5uw

 

اگر قبلا کوادکوپتر را تجربه کردید و به دنبال مدلهای رنج قیمت متوسط و با ابعاد بزرگ میگردید میتوانید مدل X8sw سایما را استفاده کنید .

کوادکوپترهای سری ۸ سایما ابعادی بزرگ دارند ولی از همان دوربین و برد و رسیور سریهای ۵ استفاده میکنند !!!

syma x8sw rc drone fpv quadcopter with 720p wifi camera zp3060741822503 10 1

اگر پیش تر از مدلهای سری ۸ سایما استفاده کرده اید , میتوانید از کوادکوپترهای gps دار سایما استفاده نمایید .

کوادکوپتر سایما x8pro و کوادکوپتر سایما x25 pro

این مدلها دارای GPS میباشند و امکانات نرم افزاری دارند ولی تست های فراوان کاملا مشخص است که اغلب آپشنهای مدل کار نمیکند .

syma x8pro dual gps one key return drone fpv wifi hd camera pro rc quadcopter

قبل از انتخاب کوادکوپتر حتما در مورد آن تحقیق نمایید , این مقاله سعی بر راهنمایی بیشتر شما جهت خرید صرفا کوادکوپترهای سایما داشت ولی اصلا کوادکوپترهای سایما را پیشنهاد یا رد نمیکنیم .

اغلب این کوادکوپترهای سایما کیفیت معمولی , برخی از کوادکوپترهای سایما کیفیت پایین و یکی دو کوادکوپتر آن نیز پرواز خوبی دارند .

در صورت تمایل این کوادکوپترهای سایما را نیز میتوانید از ایران پرواز تهیه کنید.

 

[total-poll id=2717]


 

دیدگاه‌ها ۰

*
*


+ 1 = 2