بازی فصل جدید فورتنایت برای بازیکنان آیفون ممکن نیست

فورتنایت فصلی با تم مارول را ارائه می‌کند ، اما بازیکنان آیفون و آی پد مکن است این فرصت را از دست دهند

اخبار فورتنایت

فصل جدید فورتنایت

fort 1

 

فصل بعدی فورنایت که در ۲۷ آگوست منتشر می‌شود، ممکن است یک همکاری تمام فصلی با مارول داشته‌باشد، بر اساس تیزر منتشر شده توسط اپیک گیمز در روز جمعه. اما به دلیل مشاجره عمومی اپیک گیمز و اپل در مورد سیاست‌های اپ استور، اپیک در حال حاظر نمی‌تواند فورنتایت را برای آی او اس آپدیت کند. که به این معنی است که بازیکنان آیفون و آیپد آپدیت فصل جدید را از دست می‌دهند مگر اینکه اوضاع بین اپیک و اپل تا قبل سه‌شنبه تغییر کند.

اپل فورتنایت را پس از اینکه اپیک یک سیستم پرداخت درون برنامه‌ای را راه اندازی کرد، که بر خلاف قوانین اپ استور بود، از اپ استور بیرون انداخت. سپس اپیک با مسخره کردن یکی از معروف‌ترین تبلیغات اپل درون بازی، شکایت خود از اپل رو نشان داد، و به بازیکنان آی او اس گفت که نمی‌توانند فصل جدید فورتنایت را  بازی کنند چون اپل آن را از اپ استور بیرون کرده‌است.

فصل جدید فورتنایت

همکاری فورتنایت و مارول اولین همکاری بین این دو گروه قدرتمند نیست. در واقع، کاراکترهای مارول قبلا هم در بازی فورتنایت ظاهر شده‌اند. فورتنایت در ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ از مودهای اونجرز رونمایی کرد و اسکین‌های بیشماری از ابر قهرمانان مارول در بازی ظاهر شده‌اند، از جمله بلک ویدو، استار لورد، ددپول، کاپیتان آمریکا، اعضای ایکس فورس، سایلاک و دومینو. (فورتنایت همینطور از ابر قهرمانان دی سی کامیکز هم رو نمایی کرده‌بود، مانند آکوامن، بتمن، کت‌ومن و هارلی کویین و اپیک در نوامبر می‌خواهد یک اسکین باندل از جوکر و پویزن ایوی به فروش بگذارد.)

کاراکتری که در تیزر جمعه نشان داده‌شد ثور بود به سبک سری کتاب‌های کامیک‌ ۲۰۲۰ آن. در گذشته فورتنایت چندین تیزر را در صفحات مجازی خود منتشر کرد که به فصلی جدید از فورتنایت اشاره می‌کرد، پس بنظر می‌رسد که در روزهای آتی آپدیت‌های بیشتری درباره فصل جدید فورتنایت و کاراکترهایی که در آن حضور خواهند داشت می‌فهمیم.

فورتنایت: چپتر چهار: فصل دو در ۲۷ آگوست منتشر می‌شود.

دیدگاه‌ها ۰

*
*


6 + 9 =