نقد و بررسی کوادروتور فانتوم ۳ پروفشنال

فانتوم ۳ پروفشنال

بدنه کوادکوپتر Phantom 3 بسیار شبیه سری های کوادکوپتر Phantom 2 میباشد. تفاوت بارزی که بین این دو سری ازکوادکوپتر Phantom ها وجود دارد این است که پایه های پرنده پهن تر شده و دوربین این Phantom نسبت به + Phantom vision بهبود یافته است، آنت ها در تمام چهارگوشه پایه ها به وسیله یک پوشش پلاستیکی پوشیده شده است و در قسمت زیرین Phantom 3 سیستم جدید vision positioning شبیه آنچه که قبل تر در Inspire1 دیده بودیم وجود دارد.

رادیو کنترل این پرنده کاملا نسبت به پهباد Phantom 2 تغییر کرده است. این کنترل بسیار شبیه کنترل پهباد Inspire1 بوده ولی خروجی HDMI در پشت آن بر خلاف پهباد Inspire1 وجود ندارد و دکمه پایه ها که در کوادکوپتر Inspire1 موجود هست در این رادیو به علت اینکه پایه های پرنده ثابت است حذف شده است. باتری این پرنده بر خلاف مدل های قدیمی که ۳ سل بود ارتقا پیدا کرده و تبدیل به ۴ سل شده است. به همین علت متاسفانه باتری های کوادکوپتر Phantom2 قابل استفاده در کوادروتور Phantom3 نیست.

بهتر از هر زمان دیگری تصاویر هوایی بگیرید. باهلیشات فانتوم ۳ پروفشنال شما یک فیلمبردار حرفه ای خواهید بود.
با یک دوربین حرفه ای، ارسال تصویر زنده HD و کنترل پرواز هوشمندانه بهترین تصاویر را ثبت کنید…
P3 Pro IF 01e

بسته کوادروتور فانتوم ۳

مانند مدل های قدیمی، هلیشاتPhantom 3 نیز در جعبه ای از جنس کارتن نخم مرغی بسته بندی شده است. بسته آن شامل کوادکوپتر Phantom 3، رادیو کنترل جدید (شبیه آنچه که در کوادروتور Inspire1 دیده بودیم)، ۴ جفت ملخ خود قفل شو که در یک کیسه سیاه رنگ قرار گرفته است، دمپرهای اضافی برای گیمبال، آچار موتور، شبرنگ ها و یک عدد شارژر برای شارژ باتری پرنده و رادیو کنترل می باشد. برای اینکه بتوانیم از نرم افزار این پرنده استفاده کنید می بایست این برنامه را در موبایل یا تبلت خود نصب کنید. مدل های موبایل و یا تبلت که این برنامه را پشتیبانی میکنند در سایت DJI موجود است.

IMG 2409

دوربین کاملا حرفه ای

تصاویری با کیفیت عالی، رنگ های واضح و رزولوشن بالا
اکنون در سرانگشتان شما هستند. با دوربین و گیمبال یکپارچه ای که روی
فانتوم ۳ نصب شده است، رویاهای شما فاصله ای تا واقعیت ندارند.
فانتوم تری حرفه ای کواد کاملا جدید از شرکت دی جی آی با دوربین ۴ کی و گیمبال سه محوره یکی از بهترین کواد ها با قیمت مناسب و کیفیتی بالاتر از نسل قبلی خود است . دوربین حرفه ای این کواد روتور می تواند با فرمت های JPEG DNG RAW و …. با کیفیت ۱۲ مگا پیکسل عکس برداردی کند

P3P en 800 02

ارسال زنده تصاویر با کیفیت HD

در هلیشات فانتوم ۳ با نصب DJI LightBridge، شما تصاویر را بصورت زنده دریافت خواهید کرد. همه چیز را کیفیت HD ببینید و از فیلمبرداری خود لذت دو چندان ببرید
در کوادکوپتر فانتوم ۳ شما، هر یک از پایه های فرود، یک آنتن قدرتمند برای ارسال تصاویر و دریافت فرامین است. بدینصورت از هر جهتی ارتباط شما به بهترین شکل با پرنده صورت خواهد گرفت.

dji phantom 3 professional advanced 2

 

کنترل کامل پرواز

تمام ویژگی ها و امکانات مهم و اساسی در رادیو کنترل پهباد فانتوم ۳ گنجانده شده است تا پرنده کاملا  در اختیار و تحت کنترل شما باشد. با رادیو کنترل جدید شعاع کنترل پذیری پرنده شما تقریبا  دو برابر کوادکوپتر فانتوم های قبلی شده است، یعنی حدود دو کیلومتر. این ویژگی مهم به لطف DJI Lightbridge فراهم آمده است. Lightbridge تمام ارتباطات شما و فانتوم را برقرار می کند
با استفاده از طراحی جدید، تمام پرواز های شما ساده، ایمن و کارامدتر از همیشه خواهد بود.

گیمبال سه محوره این کواد به شما قابلیت پن ( حرت دو بعدی ) و کنترل حرکت در تمامیه زاویه را می دهد و حتی می توانید به راحتی با استفاده از حرکت کواد بدون آنکه زاویه دوربین بهم بخورد در جهات مختلف حرکت کنید تا تصویر را دقیقا در همان حالتی که می خواهید دریافت کنید . از دیگر قابلیت های آن می توان به تمرکز کردن بر روی یک هدف ثابت یا متغییر اشاره کرد که آن را دنبال کند بدون اینکه لرزشی در تصویر ایجاد کند.

untitled

 

حالت پرواز ایمن برای کاربران مبتدی

با استفاده از مود پرواز ایمن شما یاد میگیرید چگونه در یک فضای محصور خلبانی کنید. شما می توانید بگونه ای کوادروتور فانتوم ۳ را تنظیم کنید که فقط در یک شعاع و ارتفاع مشخص پرواز کند. بدین ترتیب از پرنده شما ار هر گونه آسیب در امان خواهد بود و شما به راحتی می توانید روی افزایش مهارت خود تمرکز کنید و همانطور که آموزش می بینید از پرواز هم لذت ببرید…
3 3

نرم افزاری قدرتمند برای گوشی همراه شما

با استفاده از نرم افزاری که برای گوشی هوشمند شما طراحی شده، کنترل کامل پرواز را به دست بگیرید، مود مورد نظر خود را انتخاب کنید و دوربین را آنگونه که نیاز دارید کنترل کنید.
بعد از نصب و راه اندازی نرم افزار DJI pilot app اولین کاری که می بایست انجام دهید ثبت نام کردن پرنده در سایت DJI است. ویژگی جالبی که DJI پس از ثبت نام کردن پرنده در اختیار شما قرار میدهد این است که تمام اطلاعات پروازی و تنظیمات پرنده در این نرم افزار ذخیره شده و چنانچه شما گوشی یا تبلت خود را تعویض کنید می توانید تمامی آن اطلاعات را بازیابی کنید.

همچنین:

  • با اکثر محصولات DJI سازگار است.
  • دریافت زنده تصاویر بصورت HD
  • ویرایش سریع فیلم ها
  • مدیریت رسانه های شما
  • امکان به اشتراک گذاری تصاویر شما
  • نمایش نقشه زنده و موقعیت شما
  • و …

 

5470

 

موقعیت یابی دقیق (اپتیکال فلو)

جی پی اس زنده

در حین پرواز،کوادروتور فانتوم ۳ استاندارد، به طور زنده، موقعیت خود را روی یک نقشه جی پی اس در تلفن همراه شما نشان خواهد داد. با استفاده از این قابلیت می توانید از موقعیت لحظه به لحظه و جهت پرواز پرنده خود باخبر شوید و در صورت نیاز پرنده خود را در مسیر بازگشت هدایت کنید.

کوادکوپتر فانتوم ۳ از سنسورهای التراسونیک و اپتیکال فلو برای تعیین دقیقتر موقعیت و شناسایی موانع بهره می برد. بدین ترتیب در فضاهای مسقف و نزدیک زمین و یا هرجایی که سیگنال های GPS را دریافت نمی کنید، با خاطری آسوده پرواز خواهید کرد.
از آنجایی که هلیشات فانتوم ۳ استاندارد، موقعیت خودش و شما را می داند، می تواند مدت زمانی که می تواند پرواز کند را محاسبه کند. در هنگام کم شدن شارژ باتری پرنده به شما یادآوردی خواهد کرد و در صورت نیاز خود پرنده می تواند به خانه بازگشته و عملیات فرود را انجام دهد.
5 3

باتری هوشمند

ولتاژ بالاتر، انرژی بیشتر و توان مضاعف تجربه بهتری از پرواز را برای شما به ارمغان خواهد آورد. باتری هوشمند جدید دارای سنسورهای داخلی و LED حهت نمایش میزان شارژ باقیمانده است.
کوادکوپتر فانتوم ۳ استاندارد، قابلیت ۲۵ دقیقه پرواز با یک بار شارژ را برای شما فراهم می کند. سیستم DJI Inteliigent Flight Battery بسته به اینکه پرواز در چه فاصله و ارتفاعی انجام می شود، به طور پیوسته به شما می گوید، دقیقا چقدر دیگر قادر به پرواز خواهید بود. افزون هنگامی که زمان آن فرا برسد به شما هشدار خواهد داد که وقت بازگشت به خانه است. این اطلاعات به طور زنده در نرم افزار GO برروی گوشی تلفن همراه شما نمایش داده خواهد شد. شارژ دوباره پرنده بسیار سریع و آسان خواهد بود و نشانگر های ال ایی دی وضعیت فعلی باتری را نشان خواهند داد.
شارژ اینکوادکوپتر قادر است هم زمان باتری پرنده و هم باتری رادیو کنترل را شارژ نماید.
7 4

تیک آف خود کار

با فشردن یک دکمه بر روی نرم افزار،کوادروتور فانتوم ۳ شما روشن شده و در ارتفاعی که از قبل تعیین کرده اید، قرار خواهد گرفت تا اینکه شما دستور بعدی را ارسال کنید.

پروازی بدون نگرانی

فلایت کنترلر پهباد فانتوم ۳ تمام اقدامات مهم را هوشمندانه انجام می دهد.
برای ارسال هر فرمان فقط کافی ست یک دکمه را فشار دهید…

بازگشت به خانه

پرنده شما در هر نقطه ای که باشد، در صورت وجود سیگنال های GPS با فشردن یک دکمه به محل تیک آف باز می گردد.

تدابیر امنیتی

در صورتی که باتری در حال اتمام باشد و یا ارتباط رادیوی شما به هر دلیلی قطع شود، فانتوم ۳ شما به طور خودکار به محل تیک آف باز خواهد گشت.

هلیشات Phantom3 امکان ارسال تصویر با کیفیت HD، امکان پرواز مطمئن در محیط های سرپوشیده، برخورداری از امکان follow me و بسیاری از امکانات جذاب دیگر می تواند کوادکوپتر Phamtom را تبدیل به یکی از پر فروش ترین محصولات DJI نماید.

دیدگاه‌ها ۰

*
*


1 + = 3