پهباد امنیت خانگی آمازون

رینگ آمازون یک پهپاد امنیتی ۲۵۰ دلاری به فروش می‌رساند که در اطراف خانه شما پرواز می‌کند.

رینگ، تجارت امنیت خانه متعلق به آمازون، روز پنجشنبه دوربینی پرنده معرفی کرد که ممکن است طرفداران نظارت بر خانه را هیجان زده کند اما مطمئنا طرفداران حفظ حریم خصوصی را خواهند سنجید.

دوربین امنیت خانه

دوربین امنیت خانه

پهباد امنیت خانگی

پهپاد ۲۵۰ دلاری با نام Ring Always Home Cam یکی از انبوه محصولاتی است که در جریان رویداد سخت افزاری آنلاین آمازون به نمایش درآمد.

این پهپاد کوچک و سبک است و دارای یک دوربین با کیفیت بالا است و می تواند به طور خودکار در مسیرهای از پیش تعیین شده به نقاط خاص خانه شما پرواز کند و از آنچه در طول مسیر می‌بیند، فیلم را به تلفن هوشمند شما منتقل کند.

کاربران می توانند مسیرهایی را برای پهپاد از طریق یک برنامه تلفن هوشمند تنظیم کنند یا اگر پهپاد حرکت در بخشی از خانه شما را تشخیص دهد، می تواند خودش به آن نقطه پرواز کند و از آنچه اتفاق می افتد فیلم برداری کند.

این هواپیمای بدون سرنشین که برای عرضه در سال آینده تنظیم شده است، فقط برای استفاده در محیط داخلی طراحی شده است و می توان تنظیم کرد که با سیستم Ring Alarm کار کند تا در صورت فعال شدن زنگ هشدار، یک مسیر از پیش تعیین شده را پرواز کند.

لیلا روحی، رئیس رینگ، هنگام معرفی دستگاه گفت: به نظر می‌رسد دوربین این پهپاد بر روی یک صندوق عقب کوتاه که در زیر ملخ های آن کشیده شده است (که در یک قفس مربع قرار دارد) نصب شده است و فقط هنگام پرواز پهباد ضبط می‌شود. او گفت که دوربین وقتی پهباد در جای فرود خود نشسته فیلم نمیگیرد.

پهباد دوربین دار

پهباد دوربین دار

روحی در توضیح اینکه چرا رینگ هواپیمای بدون سرنشین را ساخته است، گفت: “ما می‌دانیم زمانی که اتفاقی در خانه می‌افتد مشتریان ما می‌خواهند ببینند که دقیقا چه خبر بوده است، اما داشتن کل پوشش خانگی همیشه ممکن نیست.”

اگرچه گفته می شود Always Home Cam سال آینده در بازار ارائه میشود، رینگ پرواز کردن این هواپیمای بدون سرنشین را نشان نداد.

ویدئویی که به نظر میرسید توسط یک هواپیمای بدون سرنشین گرفته شده است، با یادداشت زیر عنوان “فقط برای اهداف نمایشی شبیه سازی شده است” عنوان شده است و تصاویر ویدئو نشان می‌داد که روحی آن پهباد را در کنترل دارد.

توانایی این دستگاه برای پیمایش در منزل شما مطمئناً باعث نگرانی کارشناسان حریم خصوصی می شود، آنها قبلاً آمازون را برای همکاری رینگ با صدها اداره پلیس در سراسر ایالات متحده مورد انتقاد قرار داده اند.

اگرچه این معاملات برای سهولت دسترسی به اجرای قانون محلی برای فیلم های گرفته شده توسط کاربران انجام شده است، اما طرفداران حفظ حریم خصوصی آن را راهی برای ایجاد یک شبکه نظارت گسترده می دانند.

در تلاش برای از بین بردن برخی از ترس‌های مربوط به حفظ حریم خصوصی، Ring گفت که هواپیمای بدون سرنشین هنگام پرواز پر سر و صدا است و نمی توان آن را دستی کنترل کرد.

دیدگاه‌ها ۰

*
*


3 + = 6