آزمایش تکنولوژی تشخیص پهباد در فرودگاه‌ها

اداره هوانوردی فدرال امسال تکنولوژی تشخیص پهباد در فردگاه‌ها را آزمایش خوهاد کرد

حداقل ده سیستم تشخیص پهباد را براورد خواهد کرد و در فرودگاه‌های مختلف ایالت متحده آزمایش خواهد کرد.

اداره هوانوردی فدرال بزودی چندین سیستم تشخیص پهباد را برای فرودگاه‌ها، خواهد سنجید.
حداقل ۱۰ سیستم و تکنولوژی تشخیص پهباد را امتحان خواهد کرد که نه تنها برای تشخیص هواپیماهای بدون سرنشین توسعه یافته‌اند، بلکه ریسک احتمالی آنها رو هم کاهش میدهند.

آزمایش‌ها بخشی از سیستم تشخیص هواپیماهای بدون سر نشین فرودگاه و برنامه تحقیقاتی کم‌سازی آژانس هستند و بنظر میرسد که اواخر امسال تحقیقات خود را شروع کنند‌.

اولین آزمایش‌ها در مرکز فنی ویلیام جی هیوز واقع در فرودگاه بین المللی آتلانتیک سیتی در نیوجرسی انجام خواهد شد. پس از آن، آژانس انتظار دارد آزمایش‌های خود را به چهار فرودگاه اضافی در ایالات متحده گسترش دهد. هنوز آن فرودگاه‌ها را انتخاب نکرده اند، و ممکن است لیست فن آوری‌های آزمایش‌شده را نهایی کنند: FAA از شرکت های علاقه مند مشغول کار بر روی سیستم‌های شناسایی پهپاد می‌خواهد تا در مدت ۴۵ روز به اعلامیه خود پاسخ دهند.

پهباد

پهباد

این دور از آزمایشات خیلی پس از از اولین باری است کهFAA آزمایشاتی در ارزیابی سیستم‌های تشخیص و کاهش پهباد ها برای فرودگاه‌ها انجام‌داده است. این آژانس سال‌ها است که آنها را محاکمه می‌کند ، حتی قبل از آنکه قانون مجازات مجدد FAA 2018 آژانس را مجبور کرد تا اطمینان حاصل کند که فن آوری‌های کشف پهپاد در عملکردهای امن فرودگاه دخالت نمی‌کنند.
چند روز پیش، FAA ، وزارت دادگستری، وزارت امنیت میهن و کمسیون ارتباطات فدرال نیز یک سند راهنمایی مشورتی مشترک را منتشر کردنند که هدف آن کمک به اشخاص خصوصی در فهم قوانین فدرال است که در استفاده از سیستم‌های ردیابی پهپاد اعمال می‌شود.

جفری روزن معاون دادستان کل در این باره گفت:

“با افزایش تعداد هواپیماهای بدون سرنشین در فضای هوایی ما ، جای تعجب نیست که در دسترس بودن فن‌آوری‌های ضد پهپادی نیز به همین ترتیب افزایش یافته است. از آنجا که این فناوری‌ها ممکن است بدون بحث کامل در مورد الزامات مهم قانونی برای فروش ارائه شوند، این مشاوره در جهت ارائه نمای کلی از منظر حقوقی مربوطه، به جلو می رود. با تشویق درک مشترک از قوانین بالقوه قابل اجرا، مشاوره می‌تواند به رشد مسئولانه صنعت و ارتقاء امنیت عمومی کمک کند. “

 

 

 

با اخبار تکنولوژی بیشتر با ما همراه باشید

 

 

دیدگاه‌ها ۰

*
*


5 + = 12